1. Sposoby dokonania rezerwacji.
Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez:
- Formularz rezerwacji dostępny na stronie www.restauracjakrutynska.pl
- Przesłanie rezerwacji drogą e-mailową na adres e-mailowy Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- Telefoniczne pod nr +48 89 742 23 58
- Osobiste złożenie rezerwacji w naszej restauracji
Po dokonaniu rezerwacji poprzez jeden z kanałów rezerwacji, wymienionych w pkt 1., a) – c) Restauracja prześle każdorazowo na wskazany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie rezerwacji, zawierające: imię i nazwisko Gościa i/lub pełną nazwę firmy, termin pobytu, łączną kwotę brutto (w PLN) za rezerwację (zamówione świadczenia), dodatkowe ważne informacje, dotyczące rezerwacji (nr rezerwacji, udogodnienia) itp.
2. Warunki rezerwacji i anulacji dla Gości indywidualnych.
- Rezerwację uznaje się za gwarantowaną z chwilą dokonania przez Gościa/Firmę przedpłaty za rezerwację, zgodnie z deklarowanym terminem pobytu lub z chwilą podania n-ru karty kredytowej, celem zagwarantowania pobytu i późniejszego obciążenia rachunku Gościa/Firmy. Rezerwacja gwarantowana zachowuje swoją ważność do końca doby hotelowej w dniu wyjazdu Gościa.
- Rezerwację uznaje się za niegwarantowaną, w przypadku dokonania jej poprzez jeden z kanałów rezerwacji wymienionych w pkt 1., a) – d), bez dokonania przedpłaty za dany pobyt. Rezerwacja niegwarantowana zachowuje swoją ważność do godz. 18.00 w dniu przyjazdu Gościa.
- Do godz. 18:00 obowiązuje bezpłatna anulacja dla wszystkich kanałów rezerwacji. Po godz. 18:00 pobierana jest należność za 1 dobę gwarantowanej lecz nieanulowanej rezerwacji.
3. Warunki rezerwacji i anulacji dla Grup.
- Rezerwację uznaje się za gwarantowaną z chwilą dokonania przez Grupę przedpłaty za rezerwację, zgodnie z deklarowanym czasem pobytu lub z chwilą podania n-ru karty kredytowej, celem zagwarantowania pobytu i późniejszego obciążenia rachunku Grupy. Rezerwacja gwarantowana zachowuje swoją ważność do końca doby hotelowej w dniu wyjazdu Grupy.
- Restauracja nie przyjmuje i nie potwierdza rezerwacji niegwarantowanych przez Grupy.
- Grupa zobowiązana jest do przesłania na konto Restauracji zadatku za zamówione świadczenia w wysokości 100% zamówionych świadczeń (usług gastronomicznych) w terminie do 7 dni przed przyjazdem Grupy.
- Dopuszcza się możliwość wpłaty, na wniosek Grupy za pisemną zgodą Restauracji wartości 50% zamówionych świadczeń w terminie do 7 dni przed przyjazdem Grupy/.
- Pozostałą należność Grupa zobowiązana jest uiścić na konto Restauracji najpóźniej do 2 dni przed przyjazdem Grupy.
- W wyjątkowych przypadkach, na wniosek Grupy za pisemną zgodą Restauracji, dopuszcza się możliwość uregulowania pozostałej kwoty za zamówione świadczenia (usługi gastronomiczne) przez Grupę gotówką lub kartą kredytową w dniu przyjazdu Grupy do Restauracji.
- W przypadku rezerwacji (zamówienia świadczeń) przez Grupę w terminie krótszym niż 7 dni przed przyjazdem Grupy, Grupa zobowiązana jest niezwłocznie do zapłaty zadatku w wysokości 100% wartości zamówionych świadczeń na konto Restauracji.
- W przypadku anulacji rezerwacji przez Grupę w terminie od 7 – 2 dni przed przyjazdem Grupy, Restauracja potrąci Grupie 50% należnej kwoty za zamówione świadczenia.
- W przypadku anulacji rezerwacji przez Grupę w terminie 2 – 1 dni przed przyjazdem Grupy, Restauracja potrąci Grupie 75% należnej kwoty za zamówione świadczenia.
- W przypadku anulacji rezerwacji przez Grupę w terminie 1 – 0 dni przed przyjazdem Grupy, Restauracja potrąci Grupie/ 100% należnej kwoty za zamówione świadczenia.
4. Uwagi i reklamacje:
Wszelkie uwagi i reklamacje związane z rezerwacjami w naszej Restauracji należy kierować na adres e-mail Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .
5. Ochrona danych osobowych:
Wprowadzone dane Gości/Grup, zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, mogą być przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Przysługuje Państwu prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich aktualizacji lub żądania ich usunięcia.
Firma zbierająca dane:
Restauracja KRUTYŃSKA
Biuro Turystyki Kajakowej FLAMINGO
Krutyń 72, 11-710 Piecki
Data obowiązywania dokumentu: 19.03.2013 r.